+420 775 284 821 Ruská 10, Teplice

Co poskytujeme

• Preventivní, léčebná, diagnostická péče.

Jsem tu pro děti od narození po dovršení 19 let.
    Očkování – povinné, nepovinné, preventivní prohlídky.
    Preventivní screening.
    Péče o nemocné děti.
    Individuální konzultace.
    Poradenství.
    Odběry krve a biologického materiálu přímo v ordinaci.
    Poskytujeme vyšetřovací POCT metody přímo v ordinaci (CRP, StrepTest, Uricult, pulzní oxymetrie, vyšetření hladiny cukru v krvi).
    Provádíme inovativní vyšetření zraku a sluchu.

• Neonatologická péče, návštěvy v domácím prostředí na přání.

Poskytujeme péči o děti předčasně narozené a děti s nízkou porodní hmotností.

• Laktační poradenství.

Nabízíme služby laktačního poradenství.

• Nastřelování náušnic

Nastřelování náušnic z chirurgického plastu – kamínek dle výběru. https://www.harrmed.cz/piercing

• Měření Transkutánní ikterometrie

Klinické vyšetření novorozenecké žloutenky v ordinaci praktického lékaře bez nutnosti odebírání krevního vzorku. Koncentrace bilirubinu, může být okamžitě a neinvazivně změřena pouhým přiložením detektoru přístroje na pokožku novorozence.

Testy

• Test QuikRead CRP

Odběrem kapilární krve z malého vpichu do prstu, dokážeme u pacientů s příznaky infekce odlišit tzv. virovou infekci – nízká hodnota CRP a infekci tzv. bakteriální – vysoké hodnoty CRP. Výstupem pro nás je, že není potřeba každou infekci léčit antibiotiky.

• QuikRead go Strep A

Test sloužící k detekci streptokoků skupiny A (Streptococcus pyogenes) ve vzorcích výtěrů z krku. Výsledek pozitivního nálezu nám pomůže v rozhodování zda nasazení ATB léčby je indikované.

• OptoSmart

Screening zraku pomocí LCD Optotypu ve Full HD rozlišení – volitolné z grafického menu - písmena a čísla, Pflugerovy háky (E), Landoltovy kruhy, barvocitové tabulky, LEA symboly pro malé děti. Screening sluchu s unikátní technologií.

• Urikult

Kultivační testy sloužící k diagnostice infekcí močových cest. Jsou založeny na průkazu a detekci předpokládaných mikrobů (celkový počet bakterií, gramnegativních bakterií, enterokoků, E. coli) ve vzorcích moči, odebrané a kultivované přímo v ordinaci s výsledkem do 16-24 hodin.

Preventivní prohlídky

• 1. kontrola

do 2-3 dnů od propuštění z porodnice

• 1. rok života

9 preventivních prohlídek: ve 14 dnech věku, v 6 týdnech, ve 3 měsících, poté ve 4-5 měsících věku a v 6, 8, 10-11 a ve 12 měsících.

• 2. - 17. rok

Následuje prohlídka v odstupu půl roku – v 18 měsících věku, a od 3 let se už preventivní prohlídky konají ve dvouletých intervalech až do 17 let.

• Poslední kontrola

Poslední všeobecná preventivní prohlídka dětí se pak provádí před ukončením péče u praktického lékaře pro děti a dorost, nejpozději přede dnem dovršení 19 let

Očkování

• Očkovací kalendář